Skargi i odwołania

Jesteś niezadowolony z naszej pracy?

Prześlij do nas reklamację, skargę lub odwołanie, napisz do nas na adres kontakt@certcom.pl

Opisz powód swojego niezadowolenia, a my przeanalizujemy go i skontaktujemy się z Tobą, aby rozwiązać problem. Pamiętaj, aby podać numer telefonu, gdyż to ułatwi nam komunikację.

Za każdym razem otrzymasz odpowiedź.
Każde zgłoszenie rozpatrujemy bezstronnie.


Przysługuje Ci prawo do wniesienia reklamacji, skargi lub odwołania:

Reklamacja to zgłoszenie zgodnie z prawem formalne zgłoszenie niezadowolenia klienta z jakości wykonanej usługi, niezgodności z umową.

Skarga to wyrażenie niezadowolenia inne niż odwołanie, przez jakąkolwiek osobę lub organizację, w stosunku do jednostki certyfikującej dotyczące działań tej jednostki lub osoby certyfikowanej, wymagające odpowiedzi.

Odwołanie to wystąpienie wnioskującego o ponowne rozpatrzenie decyzji podjętej przez jednostkę certyfikującą dotyczącej jego oczekiwanego statusu certyfikacji.


Oto jak będziemy rozpatrywać Twoje zgłoszenie:

  1. Rejestrujemy Twój e-mail ze zgłoszeniem
  2. CertCom powołuje Zespół, który ma rozpatrzyć Twoje zgłoszenie (osoby z Zespołu nie brały udziału w działaniach CertCom, które opisałeś w zgłoszeniu – to gwarantuje bezstronność)
  3. Zespół analizuje Twoje zgłoszenie i kontaktuje się z Tobą (gdy jest taka potrzeba), aby ustalić szczegóły
  4. Zespół ustala przyczyny i skutki oraz działania mające je wyeliminować (w porozumieniu z Tobą)
  5. CertCom przesyła do Ciebie informację o podjętych działaniach (rozmawiacie, aby ustalić czy są one wystarczające)
  6. Całość procesu trwa do 21 dni