Skargi i odwołania

Jeżeli jesteś niezadowolony z naszej pracy i chcesz przesłać do nas reklamację, skargę lub odwołanie, napisz do nas na adres kontakt@certcom.pl

Opisz powód swojego niezadowolenia, a my przeanalizujemy go i skontaktujemy się z Tobą, aby rozwiązać problem. Pamiętaj, aby podać numer telefonu, gdyż to ułatwi nam komunikację.

Za każdym razem otrzymasz odpowiedź.
Każde zgłoszenie rozpatrujemy bezstronnie.

Oto jak będziemy rozpatrywać Twoje zgłoszenie:

  1. Rejestrujemy Twój e-mail ze zgłoszeniem
  2. Koordynator CertCom wskazuje Zespół, który ma rozpatrzyć Twoje zgłoszenie (osoby z Zespołu nie brały udziału w działaniach CertCom, które opisałeś w zgłoszeniu – to gwarantuje bezstronność)
  3. Zespół analizuje Twoje zgłoszenie i kontaktuje się z Tobą (gdy jest taka potrzeba), aby ustalić szczegóły
  4. Zespół ustala przyczyny i skutki oraz działania mające je wyeliminować (w porozumieniu z Tobą)
  5. Zespół przesyła do Ciebie informację o podjętych działaniach (rozmawiacie, aby ustalić czy są one wystarczające)
  6. Po zamknięciu sprawy, Zespół zgłasza rozwiązanie do Sekretarza Fundacji, który ocenia działania.
  7. Jeżeli nie są wystarczające, powtarzamy działania, a jeżeli są wystarczające, tu kończymy.